niedziela, 17 sierpnia 2014

krótka notka informacyjna


Witajcie !

Jak sama nazwa postu wskazuje nie będzie to długi wpis o byle jakim charakterze. Nie będę Wam tu pisać co macie jeść i jak się ubierać. Blog przeznaczony jest dla osób zainteresowanych, może inaczej, poszukujących informacji na temat trendów kominowych. To znaczy związanych z budową komina, czy modernizacją starego już przewodu kominowego. Moim celem jest, by mój przyszły-potencjalny klient znalazł odpowiedzi na swoje pytania. Można sobie przecież pomyśleć, że to wszystko co tu będę pisać mógłbym zawierać w opisach produktów, czyli na stronie swojego sklepu. I tak i nie. W tym miejscu mam zamiar dzielić się z Wami moimi odczuciami i udostępniać opinie ludzi, z którymi na co dzień rozmawiam. Oczywiście na temat związany z branżą. Wydaje mi się, że będzie miało sens to jeśli na początku sukcesywnie będę opisywać najważniejsze, czy najpopularniejsze produkty. Zatem jeśli Cię to zainteresuje, Drogi czytelniku, to będzie mi miło i moja motywacja związana z działaniem tego bloga stale będzie wzrastać. 


właściciel serwisu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz